Relacje

Pielgrzymka do Francji dzień 3 – Lourdes
Niedzielę we Francji pielgrzymi zaczęli Mszą św. o godz.7.00 w kaplicy Archanioła Gabriela. Po śniadaniu pątnicy zwiedzali Lourdes - śladami św. Bernadetty, ktorej objawiała się Maryja. Pielgrzymi zobaczyli Bazylikę Matki Bożej Różańcowej. Miejsce gdzie mieszkała, a także kościoł Sacre-Coeur, gdzie była ochrzczona młoda pasterka. Był czas na kawę i dania regionalne. Część osób wraz z …
Pielgrzymka do Francji dzień 2 – Amboise, Cheverny i Lourdes
Drugi dzień pielgrzymi zaczęli spacerem uliczkami Amboise, a następnie zwiedzili dwa zamki - zamek w Amboise oraz zamek w Cheverny. Wieczorem dotarli w Pireneje do Lourdes. Część pielgrzymów udała się późnym wieczorem na Mszę św. w Grocie Massabielskiej, która odprawiona była w języku włoskim.
Pierwszy dzień pielgrzymki do Francji
W nocy z 3 na 4 października z naszej parafii wyruszyła pielgrzymka do źródła, do Serca Pana Jezusa we Francji. Pielgrzymi udali się autokarem na lotnisko na Okęciu, skąd samolotem LOT polecieli do Paryża. Lot przebiegł szczęśliwie. Pielgrzymi są pod opieką ks.Krzysztofa oraz pilota z biura Frater. Pierwszego dnia pielgrzymki pątnicy zwiedzili gotycką katedrę pod …
Iskra Bożego Miłosierdzia
28 września o godz. 15.00 odmówiliśmy przy Krzyżu Misyjnym Koronkę do Bożego Miłosierdzia. Włączyliśmy się tym samym w Iskrę Bożego Miłosierdzia. W tym roku towarzyszyły nam intencje(https://iskra.jezuici.pl):1. Aby w Panu Bogu pokładać nadzieje stawiając Go na pierwszym miejscu    w życiu rodzinnym, społecznym i politycznym.2. Za Kościół Boży, aby wiernie i konsekwentnie bronił depozytu wiary    i …
Podziękowanie za okazanie serca powodzianom
Dziękujemy wszystkim, dzięki którym w ramach ubiegłoniedzielnej składki i indywidualnych ofiar zebraliśmy 15 720 zł, które przekazaliśmy Bydgoskiemu Stowarzyszeniu Miłosierdzia działającemu przy Bazylice pw. św. Wincentego a Paulo na pomoc powodzianom. W dalszym ciągu można przekazywać ofiary.
Kolejny etap prac konserwatorskich elewacji kościoła
Rozpoczął się kolejny etap prac konserwatorskich elewacji naszego kościoła - przepraszamy za wszelkie utrudnienia i prosimy o zachowanie ostrożności. Polecamy prace i bezpieczeństwo realizujących tę inwestycję modlitwie wszystkich Parafian.
Maryja Matka ludzkości
22 września Bydgoski Klub Frondy zorganizował w Kinie Helios, grupowy pokaz najnowszego filmu pt. "Maryja Matka ludzkości", opowiadającego o objawieniach w Guadalupe. W pokazie wzięło udział 250 osób.
Koncert Fabio Ciofini
W piątek 20 września, w naszym kościele zagrał koncert Fabio Ciofini, włoski wirtuoz organów.
Katecheza dla dorosłych
16 września 2024 w Domu Parafialnym po wakacyjnej przerwie ks. Adam wznowił cykl katechez dla dorosłych wygłaszanych na podstawie Katechizmu Kościoła Katolickiego promulgowanego przez Jana Pawła II Konstytucją Apostolską «Fidei Depositum». Tym razem była to III część „Interpretacja depozytu wiary” (84-90). Punkt 84 w którym czytamy, że Święty depozyt wiary zawarty w Tradycji i Piśmie …